piektdiena, 2007. gada 28. decembris

Pirmais ieraksts

Pirms pusgada es nezināju, kas tas blogs tāds ir. Nu labi es pārspīlēju, zināju, bet man tas nelikās nekas ievērības cienīgs. Tad kādu dienu es sev atklāju, kas ir RSS un kā tas darbojās. Tā ir ļoti laba lieta, tikai diemžēl ne visas interneta vietnes to atbalsta. :( Pamazām es sāku lasīt dažus blogus. Es sev par pārsteigumu atklāju, ka lasīt citu cilvēku pārdomas un novērojumus ir daudz interesantāk nekā es biju gaidījusi.
Pamazām es nonācu pie secinājuma, ka arī es gribu izteikt savas domas un savu viedokli. Tāpēc tapa šis blogs. Iespējams, ka to neviens nelasīs, bet tas man šobrīd neliekas svarīgi. Man svarīgāka šobrīd šķiet iespēja izteikt savu viedokli, tādejādi to noformulējot vismaz sev.
Tāpēc šo blogu var uzskatīt par sava veida dienasgrāmatu, tikai publisku, bet, vismaz pagaidām, anonīmu.
Tā kā šis ir pirmais ieraksts, pagaidām pietiks.

P.S. Gramatikas kļūdas, ir, bija un būs, tāpēc ar tām es nemaz nemēģināšu cīnīties.

Nav komentāru: