sestdiena, 2008. gada 5. aprīlis

Aktieru viesistaba

Jau trešo gadu Nacionālais teātris iepriecina savus skatītājus ar aktieru viesistabu.
Varētu teikt, ka aktieru viesistaba šogad sastāvēja no divām neatkarīgām daļām: liriskās pirmās daļas un nenopietnās otrās daļas.Man pie sirds vairāk gāja liriskā pirmā daļa. Bet es saprotu, ka vienai publikas daļai vajadzēja tieši otro nenopietno daļu.Īpaši atmiņā man ir palikušas 2 dziesmas no izrādes sākuma. Dziesma no Lilioma "Akāciju palags", ko izpildīja Astrīda Kairiša un Dita Lūriņa. Un dziesma no izrādes Sfinksa, ko dziedāja Dita Lūriņa un Ainārs Ančevskis. Kā arī dziesma no jaunās izrādes Kerija no pirmās daļas beigām, ko izpildīja Dita Lūriņa un Mārcis Maņjakovs.Bet pirmajā daļa bija arī citi labi priekšnesumi, vel jāatzīmē Juris Hiršs, Daiga Gaismiņa, Marija Bērziņa.Vienīgais priekšnesums, kas man īsti negāja pie sirds bija Meksikāņu kaislības.Bet kopumā pirmā daļa bija ļoti jauka un es būtu gatava klausīties vēl un vēl.Otrā daļā vairākas vietas man likās nedaudz pārspīlēta.Jāatzīmē Līga Vitiņa, kas pārliecinoši tēloja Sanitu Pončiku. Bet nu varbūt tā bija nedaudz par daudz.Interesants bija ansambļa "Visums" priekšnesums. Pirmkārt jāatzīmē tas, ka aktieri dziesmu "Tu kā, es kā" bez pavadījuma un varēja nodziedāt, otrkārt teksti bija pārrakstīti tiešam asprātīgi. Dejas priekšnesums, gan tomēr nebija oriģināla līmenī.Jāatzīmē Juris Hiršs un Anna Klevere. Šitā pārveidot balsi. Hiršs bija vienkārši fantastisks.Līdz Ērgļa līmenim vokāli aktieris gan tomēr netika, bet citādi jau bija līdzīgi.Man patika Eolika, šis ansamblis vokāli dziedāja vienkārši fantastiski. Man bija vienalga kā viņi parodē, jo dziedāja viņi superīgi.Pirāti gan man likās pārspīlēti. Kaut gan es esmu dzirdējusi atsauksmes, kur cilvēki tieši par pirātiem bija sajūsma.Bet kopumā viennozīmīgi jauki un pozitīvi pavadīts vakars.

Nav komentāru: