sestdiena, 2008. gada 5. aprīlis

Operete Cirka princese

Pirmkārt es ļoti sen nebiju bijusi Rīgas cirkā. Tāpēc man bija piedzīvojums apskatīties un atcerēties kā tad tur īsti izskatās.Man patika tas ka izrāde bija iekļauti cirka numuri. Man bija iespēja pārmaiņas pēc noskatīties ari kādu cirka numuru. :)
Tagad par pašu izradi. Tā varbūt nebija labāka izrāde, ko esmu redzējusi, bet tomēr bija interesanti paskatīties.Būtiskākais trūkums bija tas, ka vietām dažiem izpildītājiem dziedājumiem nevarēja saprast tekstu. Es nezinu, ko tur vainot akustiku vai izpildītāju dikciju, bet man tas īsti nepatika, jo traucē uztvert, kas notiek.
Man ne pārāk patika Ieva Viļuma, kas atveidoja cirka princesi. Lielākais trūkums bija tas, ka viņas dziedājumiem ne vienmēr varēja saprast tekstu.
Man patika Arturs Mangulis kā kņazs. Viņam piestāv šādas slikto un nedaudz komisko tēlu lomas.
Simpātisks bija otrs pārītis (Kārlis Rūtentāls un Inga Šlubovska). Īpaši puisis bija tāds nedaudz smieklīgs, bet tiešām jauki.
Bet mans absolūtais favorīts šai izrāde bija Misters X (Nauris Indzeris). Visu izrādes laiku es no viņa nespēju atraut acis. Ļoti simpātisks puisis, loti labi dziedāja (tekstu varēja saprast) un pārliecinoši spēlēja savu lomu. Tas arī ir mans lielais šis izrādes atklājums. Kaut vai tikai viņa dēļ bija vērts šo izradi redzēt.

Nav komentāru: