svētdiena, 2008. gada 3. februāris

Filma Manas melleņu naktis

Pagājušajā nedēļā noskatījos filmu Manas melleņu naktis (My Blueberry Nights). Nedaudz padalīšos iespaidos par šo filmu.
IMDB šai filmai ir vērtējums 7.3. Tāpēc es no šīs filmas biju gaidījusi kaut ko vairāk, jo citas filmas ar šādu vērtējumu man ir patikušas labāk.
Bet patiesības labad jāatzīst, ka dažas epizodes šai filmā bija vienkārši izcilas. Pamatā tās, kur bija abu galveno varoņu saspēle.
Bet pa vidu bija diezgan daudz ainu, kad galvenie varoņi bija šķirti, kas man likās nejēdzīgas. Taisnības labad, jāatzīst, ka attainotie notikumi bija skaudri, bet diezgan ticami. Es ticu, ka tā vai kaut kā līdzīgi var gadīties un ka ir cilvēki, kas tā dzīvo, īpaši jau ASV. Bet laikam, jau tas vienkārši nebija tas uz ko man gribējās skatīties. Un vēl es īsti nesapratu kā tas viss veicina galveno sižetisko līniju, bet laikam jau citādi nebūtu par ko filmu taisīt.
Vēl var piekrist mana pavadoņa viedokli, ka filma nedaudz par lēnu.
Un vēl jāpiebilst, ka bija cilvēki, kas filmas laikā gulēja.
Tagad par pozitīvo. Man ļoti patika Jude Law. Labs operatora darbs. Epizodes, kur meitene aizmigusi vienkārši fantastiskas. Aizkustina līdz sirds dziļumiem, bet diemžēl visa filma nebija tik uzrunājoša, kā šīs dažas fantastiskās epizodes.

Nav komentāru: